Naprawa wysyłkowo

Istnieje możliwość naprawy podzespołów wysyłkowo na terenie całej Europy.

Naprawa telewizorów wysyłkowo jest możliwa na terenie Polski.

Wysyłka do serwisu oraz odesłanie jest zawsze na koszt klienta (również w przypadku powtórnej wysyłki/odsyłki). W celu minimalizacji kosztów wysłania TV do serwisu warto skorzystać z serwisu epaka.pl, furgonetka.pl lub podobnego.

Przesyłki źle spakowane (nie w pudełku kartonowym), które mają nieregularne kształty są odsyłane w tym samym opakowaniu - należy liczyć się z dużą opłatą za odesłanie modułu (Poczta Polska dolicza 200% za nieregularny kształt paczki).

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone zgodnie z deklaracją klienta - brak deklaracji = brak ubezpieczenia.

 

Koszt odsyłki: 

 Odesłanie podzespołu na terenie Polski - Poczta Polska (Paczka+) - 12,50-23 PLN - z reguły 1 dzień

Odesłanie telewizora na terenie Polski - kurier (DPD lub GLS) - 30-70 PLN - z reguły 1 dzień

Odesłanie podzespołu na terenie Europy - kurier (DPD lub GLS) - 14-18 EURO - 2-5 dni

 

Płatność po naprawie:

Odsyłka za pobraniem

Przedpłata przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal)

W przypadku braku możliwości naprawy nie jest pobierana opłata za diagnozę

 

Do przesyłki należy dołączyć następujące informacje:

* model TV

* numer seryjny TV w przypadku modułów do TV Manta, Philips oraz Sharp (ew. zdjęcie tylnej etykiety)

* jaki jest problem, objaw usterki

* adres zwrotny i telefon kontaktowy

* informację o chęci otrzymania faktury/rachunku (należy podać dane oraz adres email do wysyłki dokumentu w postaci elektronicznej)

* w przypadku braku deklaracji otrzymania faktury/rachunku zostanie wystawiony paragon - wówczas otrzymanie faktury nie będzie już możliwe

 

Adres do wysyłki:

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52/103
02-820 Warszawa
Telefon: 501-251-284